سوالات متداول
1. ورود به فاما به چه صورت می باشد؟
ورود به فاما برای کاربرانی امکان پذیر می باشد که سازمان مطبوع از قبل اطلاعات افراد را برای ساخت پروفایل و حساب کاربری به فاما ارائه کرده باشد.
2. اطلاعات مورد نیاز برای ورود به فاما چیست؟
شماره موبایل فردی که سازمان مطبوع برای ایجاد کاربری به فاما ارائه کرده باشد و فقط از طریق شماره موبایل فرد امکان ورود به حساب کاربری و خرید می باشد.
3. مبلغ اعتبار اختصاص داده شده به هر کاربر چقدر است؟
به ازای هر حساب کاربری 38 میلیون تومان حساب کاربری شارژ می شود و این مبلغ با توجه به اعتبار اختصاص داده شده توسط سازمان مطبوع می باشد.
4. اگر مبلغ خرید بیش از 38 میلیون تومان باشد پرداخت به چه صورت می باشد؟
در صورت خرید بیشتر از اعتبار، می بایست ما به التفاوت مبلغ بیشتر از ۳۸ میلیون تومان را از طریق درگاه های موجود پرداخت نمایند.
5. آیا با هر مبلغ خرید امکان نهایی شدن خرید وجود دارد؟
خیر، جهت نهایی شدن خرید می بایست حداقل تا مبلغ 37 میلیون و 500 هزار تومان خرید انجام شود.
6. آیا امکان خرید در چند مرحله وجود دارد؟
خیر، کاربرمی بایست تا حداقل 37 میلیون و 500 هزار تومان خرید انجام دهد و خرید می بایست در یک مرحله صورت گیرد.
7. آیا محدودیتی در تعداد خرید کالاها وجود دارد؟
بله، از همه کالاها به جز دستهبندی های فرش 6 متری، تابه و سرویس قابلمه ، سرویس چینی و آرکوپال ،سرویس قاشق و چنگال امکان خرید 2 سری و برای مابقی محصولات، حداکثر یک کالا می توان خرید نمود.
8. آیا امکان تغییر آدرس پیش فرض ثبت شده وجود دارد؟
خیر، امکان ارسال سفارش فقط به آدرس پیش فرض انتخاب شده امکانپذیر است. در صورت مغایرت آدرس، می بایست به مددکار خود اطلاع رسانی نمایید.
9. خرید انجام شده و نهایی شده پس از جه مدت به آدرس کاربر ارسال می گردد؟
خرید انجام شده پس از تکمیل خرید های انجام شده در یک بسته بندی به آدرس درج شده در حساب کاربری ارسال می گردد.
10. آیا امکان تعویض و تغییر کالاهای خریداری شده وجود دارد؟
خیر امکان پذیر نمی باشد.
11. برای دریافت کالاهای خریداری شده توسط شرکت توزیع کننده، چه مدارکی باید ارائه شود؟
ارائه کارت شناسایی معتبر مانند شناسنامه عکسدار یا کارت ملی کاربر به هنگام تحویل کالا به شرکت توزیع کننده الزامی می باشد و کاربر نسبت به امضا و ثبت اثر انگشت در رسید تحویل اقدام نماید.
12. در صورت عدم ارسال کالا در زمان تعیین شده کاربر چه کاری انجام دهد؟
تماس با شماره های پشتیبانی فاما و اعلام کد پیگیری که در پایان خرید از سامانه دریافت نموده است نسبت به پیگیری سفارش خود اقدام نماید.
13. اگر هنگام خرید به هر دلیل خرید تکمیل نشد و از اعتبار کسر گردید چه اقدامی توسط کاربر انجام شود؟
کاربر با شماره های پشتیبانی فاما تماس حاصل نماید و مشکل خودرا مطرح کند.
14. آیا امکان خرید حضوری هم وجود دارد؟
خیر امکان خرید فقط از طریق سایت iranfama.ir امکان پذیر می باشد.